RELICTORS
„Strength of will, courage of will!”
Od samego początku, jak pierwszy raz usłyszałem o tym zakonie, nie było opcji na coś innego. Koniec, kropka, wpadłem.
O zakonie nie będę nic nowego wymyślał, wszystko można przeczytać tu:
http://wh40k.lexicanum.com/wiki/Relictors
http://warhammer40k.wikia.com/wiki/Relictors
Zamierzam grać na zasadach lojalnych Space Marines pozwalając sobie na modyfikowanie modeli, aby zgodnie z wiarą zakonu używać broni chaosu do walki przeciw niemu.
Modele a kompanie Zakonu.
Dziwnie to w WH40k jest zorganizowane – niby WYSIWG, a modele trzeba kleić i nie zawsze da się zmontować odpowiednią konfigurację na bitwę. Nie wyobrażam sobie przeklejania broni co bitwę – a ja z całą pewnością będę kombinował – nie zamierzam korzystać z gotowych powerbuildów. Koncepcją powstała zatem taka, iż na stałe skleić tylko modele które: a) kompletnie nie dadzą się modyfikować i b) kodeks nie daje im opcji modyfikacji. Pod punkt pierwszy podpadają starsze modele metalowe, pod punkt drugi 70% tactical squadu i np operatorzy broni ciężkiej. Pozostałe modele będą magnesowane. Dużo i mocno. Z tego też wynikać będzie organizacja zakonu, choć nie wiem czy nie pogubię się z przydziałem np. naramienników.
Organizacja Zakonu w ujęciu modelowym
HQ – Masters, Captains, Chaplains, Librarians
Officers – Wszyscy sierżanci
Elite – Jednostki Pierwszej Kompania
Troops – Space Marines
Troops SO – Space Marines operatorzy broni specjalnej
Assault – Space Marines
Devastators – Space Marines operatorzy broni ciężkiej
Sniper Scouts – Zwiadowcy do walki na duży dystans
CC Scouts – Zwiadowcy do wali wręcz
Heavy Scouts – Zwiadowcy z ciężką bronią.
Marine Scouts – Zwiadowcy niewyspecjalizowani
Mechanicum – Park maszyn
Jak wspomniałem organizacja ta wynika z mojego podejścia do magnetyzacji modeli. Nie dam rady skompletować takiej ilości naramienników, rączek, broni aby móc przewidzieć ich przydział na każdą kompanie oddzielnie.
Bardziej szczegółowo wyglądać będzie to tak:
HQ – modele sklejone, ale również na magnesach, którym w zależności od potrzeb będę mógł przydzielić odpowiednią broń – lub użyć modelu, który na potrzeby danej bitwy ma prawidłowa konfigurację broni.
Officers – Jest szansa, że modele te będą w pełni zmagnetyzowani i będą na stałe przydzieleni do swoich squadów poprzez oznaczenia na nakolannikach. Magnetyzacja przewiduje obie ręce oraz głowę (zwykły sierżant lub sierżant weteran).
Elite – jeszcze do doprecyzowania, jednak możliwe pełna magnetyzacja jednostek.
Troops – modele sklejone na stałe, z oznaczeniami na nakolannikach; 7 z 10 modeli w squadzie na stałe używa bolterów i bolt pistoli (odpadają sierżant, operator broni specjalnej i operator broni ciężkiej). I to będzie stały trzon TAC Squadu. Być może ośmiu, bo jednak może się zdarzyć chęć użycia całego squadu z bolterami.
Troops SO – jeden model z TAC squadu na magnesach, aby mógł być wyposażony w odpowiednią na potrzeby misji broń specjalną (plasma gun, meltagun, grav-gun, flamer, czy w ostateczności również zwykły bolter). Prawdopodobnie modele, nie posiadające nakolanników, więc bez możliwości oznaczenia stałego przypisania do konkretnego TAC squadu.
Assault – modele w całości na magnesach umożliwiające personalizację przed misją. W miarę możliwości plecaki również na magnesach.
Devastators – ciężkie wsparcie na nogach, moje ulubione jednostki. Oddzielna szkoła operacji bronią ciężką. Tu magnetyzować wiele się nie da. Jednostki devastatorów są przydzielane do TAC squadów w zależności od potrzeb misji.
Sniper Scouts – zwiadowcy z karabinami snajperskimi
CC Scouts – zwiadowcy z bronią do walki wręcz (modele nie magnesowane) – uczniowie szkoły Assault
Heavy Scouts – zwiadowcy z bronią ciężką – uczniowie szkoły Devastators
Marine Scouts – zwiadowcy wszechstronni. Modele magnetyzowane z możliwością użycia wszelkich broni dostępnej dla zwiadowców
Mechanicum – Park maszyn, wszystkie pojazdy w pełni magnetyzowane. Postaram się również montować na magnesach tablice z numerami przydziałowymi dla odpowiednich TAC squadów, jeśli stanowić będą w czasie misji transport dedykowany. Zobaczymy jak wyjdzie.
Tagi
1/1200 (1) 1/15000 (3) 10mm (2) 15mm (7) 28mm (151) 35mm (6) 40k Ścieżka Chwały (7) 6mm (6) Age of Sigmar (27) Aliens (4) AoS Forbidden Power (5) APC (1) Assembly of Slayers (4) Astrit Epsilon (2) Bakunin (2) Battle Report (5) Battleground Europe (4) Battletech (4) bitwa (22) Bolt Action (13) Celestial Crusaders (5) Circle Orboros (4) Colonial Marines (2) Commonwealth (1) Confederate (5) Cthulu (1) cyberpunk (1) Dark Elves (10) Dropfleet Commander (3) Dropship (1) Dropzone Commander (2) Druze Bayram Security (2) Escher (1) Fantasy (42) Fire Claws (3) Frostgrave (5) Galeria (13) Gauls (6) Ghouls (3) Great Britain (13) Hail Caesar (6) Hardwar (2) Herezja Horusa (20) Historyczne (23) Infernal Orb (2) Infinity (13) Kampania (33) Kill Team (1) Kings of War (7) Krok-po-kroku (6) Malifaux (9) malowanie (81) Mercenaries (2) Modern (2) Mroczna Kadeis (5) Mythos (1) Necromunda (2) Nomads (2) Northern Alliance (5) Ogniem i Mieczem (2) One Page Rules (1) organizacja zakonu (2) Outcasts (8) Outlaws (2) palanite (1) Raptors (2) Raven Guard (20) Reality's Edge (2) Relictors (22) Resistance (1) Riot Grrls (1) Ripley (1) Ruś Pogańska (2) Saga (3) Sarsa Nightreaper (6) Sci-Fi (76) Shadow War Armageddon (2) Silver Venators (1) skirmish (10) smok (1) Space Marines (13) Spectre Operations (4) Stormcast Eternals (15) takietam (3) tereny (3) The Victorias (8) tutorial (6) Union (3) United Colonies of Man (3) US Rangers (2) USAriadna (4) Warhammer 40000 (51) Warmachine/Hordes (4) warsztat (8) Warzone Ressurection (2) Wild West Exodus (7) wip (12) X-Wing (2) XIX Legion (19)