HH: Astrit Epsilion – Prolog

 

Kampania Horus Heresy

Astrit Epsilon

Dramatis personæ:

Rambo: Alpha Legion +
Krystian: Night Lords
Dany: Raven Guard +

 

 

Astrit Epsilon

 

Dziesiątki lat temu zamieszkana jednak w wyniku bardzo szybkich zmian klimatycznych stała się praktycznie niezdatna do życia. Planeta obecnie w całości przykryta gęstą warstwą chmur, jest nękana huraganami i silnymi burzami, zwykłymi, elektromagnetycznymi, a ostatnio również anomaliami osnowy. 

Tak się składa, że jest ona również bardzo wygodną lokalizacją kompleksu badawczego Raven Guard.

Jednak nawet teraz, gdy Alpha Legion dowiedział się o lokalizacji tej planety, nie jest łatwo zinfiltrować placówkę. A stawka jest wysoka, podobno Krucza Gwardia udoskonala tu już i tak niedostępną dla innych legionów technologię: maskowanie sygnatur statków kosmicznych pozwalającą na poruszanie się bez wykrycia w bliskiej odległości od przeciwnika.

Skanowanie planety z orbity i namierzenie dokładnej lokalizacji placówki nie jest możliwe. Jedyny sposób to bardzo niebezpieczne lądowanie gdzie anomalie pogodowe są najmniej odczuwalne i pozwolą przeprowadzić desant na powierzchnię. Następnie zaś przeczesywanie planety z powierzchni. 

Jak o wszystkim dowiedzieli się Night Lords? Trudno powiedzieć, ale w panującej na planecie zawierusze czuli się znakomicie. Postanowili w ukryciu kontrolować sytuację, przeprowadzając szybkie najazdy na najbardziej wrażliwe elementy sił wrogów z obu stron konfliktu, licząc, że i im uda się w ten sposób zdobyć nową technologię. Ze swojej bazy, założone wcześniej przeprowadzają rajdy na niczego nie spodziewające się siły Alpha Legionu i Raven Guard (i ich sojuszników).

 

O kampanii

Kampania składa się z 4 faz, o różnej ilości bitew. Każda bitwa kończąca się wygraną daje zwycięzcy Dane, lub w przypadku przegranej: Poszlakę.

Po Fazie 4 przeprowadza się analizę zdobytych danych przeprowadzając rzuty kośćmi k6.

Każda jednostka Dane daje sukces na 3+

Każda jednostka Poszlaka daje sukces na 6+

Do wygrania w kampanii należy osiągnąć ze zdobytej puli informacji 4 sukcesy.

 

Alpha Legion

Kampania skupia się na próbie zdobycia informacji o technologii przez Alpha Legion i ich sojuszników. Oś fabuły i zasady kampanii dotyczą potyczek Alpha Legionu versus Raven Guard.

Night Lords

Night Lords nie biorą udziału w głównej osi fabuły i mają swoje, oddzielne zasady gry.

Zasady: w każdej fazie Night Lords mogą przeprowadzić jeden atak na Raven Guard i jeden na Alpha Legion przestrzegając zasad danej Fazy kampanii.

Teren: zgodny z Fazą kampanii.

Scenariusz: Night Lords zawsze atakują w dogodnym dla siebie momencie, głównie ambushe, ZAWSZE są stroną atakującą. 

Opcja: wcześniej rzut, na 6+ normalny scenariusz (obrońca zdążył się przygotować)

Każda wygrana NL to Dane do puli; przeciwnik -2% pts w następnej jakiejkolwiek bitwie

Każda przegrana NL to Poszlaka do puli; przeciwnik +2% pts w następnej jakiejkolwiek bitwie

Gracze Alpha Legion nie otrzymuje Danych ani Poszlak w bitwach z Night Lords.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.