HH: Astrit Epsilion #1

Kampania Horus Heresy

Astrit Epsilon 

 

Desant udało się przeprowadzić stosunkowo sprawnie, w krótkim oknie „umiarkowanych” huraganów górnej warstwy atmosfery. Straty rzędu 10% były wkalkulowane w „koszty” operacji i to w najbardziej optymistycznym wariancie.

Miejscem lądowania okazała się spalona słońcem pustynia upstrzona równie suchymi skałami. Jednak planeta, z atmosferą trującą dla ludzi utrzymywała znane tylko sobie formy życia, czego dowodem były widziane kilkaset kilometrów dalej gęste lasy widziane przez chwilę podczas opadania.

Gdy opadł kurz lądujących Stormbirdów Alpha Legionu, a ciężki sprzęt został wyładowany, zwiadowcy donieśli o zbliżającej się nawałnicy nadchodzącej z południa. Potężna burza piaskowa zbliżała się w ich kierunku i na zabezpieczenie ludzi i sprzętu było mało czasu. 

Wicher wiał, piasek był wszędzie, widoczność spadła do kilku metrów, i chyba czujniki wszystkich urządzeń wariowały. 

Właśnie wtedy z ogromnej chmury wirującego piasku wyłoniły się jednostki Raven Gurad…

Faza 1
Bitwa 1

Armie: Zgodne z zasadami Herezji Horusa. 4500pts.

Deployment Map: Dawn of War.

Deployment: Roll off. Zwycięzca decyduje czy chce wystawiać się jako pierwszy czy drugi. Gracz, który wystawia się jako pierwszy wybiera swoją Strefę Rozstawienia i wystawia jedną jednostkę w kolejności zgodnej z tabelą Staged Deployment:

  1. Fortyfikacje
  2. Lords of War
  3. Heavy Support
  4. Troops
  5. Elite
  6. Headquarters
  7. Fast Attack

Rozstawianie jednostek jest naprzemienne, gracz który ma więcej jednostek danego typu rozstawia resztę zanim przejdzie się do kolejnego kroku. Jednostki Infiltrate i Scout działają zgodnie z normalnymi zasadami.

First Turn: Gracz który rozpoczął wystawianie jako pierwszy rozpoczyna grę, chyba że jego przeciwnik Ukradnie Inicjatywę.

Game Length: Gra trwa 6 tur.

Victory Conditions: Celem misji jest totalna eksterminacja sił przeciwnika na tym obszarze likwidując najbardziej wartościowe jednostki w pierwszej kolejności.

Primary Objectives: Zniszczone jednostki są warte różne ilości VP w zależności od ich wartości bojowej:

  • Lords of War: 5 VP
  • Headquarters: 3 VP
  • Heavy Support: 2 VP
  • Elite: 2 VP
  • Troops: 1 VP
  • Fast Attack: 1 VP
  • Fortifications: 2 VP (zniszczone lub przejęte)

Secondary Objectives: Slay the Warlord, First Blood, Linebreaker.

Mission Special Rules: Reserves, Night Fighting, Staged Deployment.

 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.